14 lipca 2012

Sczoteczkowa biżuteria

Zastanawialiście się do czego można wykorzystać szczoteczkę do zębów? Oprócz mycia zębów, oczywiście :) Idealna pani domu powiedziałaby: do czyszczenia fug lub do farbowania włosów. Scraperka dodałaby jeszcze, że do malowania i chlapania. Ja natomiast chciałabym Wam zaprezentować bransoletki wykonane ze szczoteczek do zębów.  Powstały one według tego kursu 
 w ramach lipcowago Scrapowania Codziennością.




Tak prezentują się na ręce:



Na koniec kilka uwag technicznych.  
Samo wykonanie bransoletek jest bajecznie proste. Najtrudniejsze okazało się ... znalezienie jednokolorowych szczoteczek. Nie dostałam niestety takich zupełnie prostych, co spowodowało problemy przy formowaniu i musiałam pomóc sobie kombinerkami, co z kolei zostawia rysy. Myślę, że takie proste, przezroczyste szczoteczki jak w kursie byłyby najlepsze. Za to włoski bez problemu usunęłam, również przy pomocy kombinerek. 
Druga sprawa, to długość - najlepiej wybrać jak najdłuższe szczoteczki, bo łatwiej je dopasować do ręki i nie będą spadały przy noszeniu - moje niestety były troszkę na krótkie i musiałam zostawić dość dużą przerwę.
Przy okazji tego kursu trafilam na pomysł, żeby takie bransoletki przygotować dla koleżanek na przyjęcie córki - myślę, że dziewczynkom spodobałaby się taka oryginalna kolorowa biżuteria.

Jeżeli jesteście ciekawi co można jeszcze przygotować z przyborów dentystycznych, zapraszam na Craftypantkowego bloga: tutaj i tutaj.

2 komentarze:

  1. Bajecznie proste i absolutnie genialne! Widziałam już wcześniej na Craftypantkach i nie mogłam się nacieszyć ;) Są super! ach!

    OdpowiedzUsuń