1 lipca 2012

Kosmiczne urodziny i inne uroczystości

Wielkimi krokami zbliża się ważny dla mnie moment i nie chodzi mi o finał Mistrzostw Europy, ale o rozpoczęcie remontu. Większość moich scrapowych skarbów została popakowana w kartony i przez najbliższy miesiąc będę na scrapowym urlopie. Ostatnie przedremontowe chwile wykorzystałam na przygotowania do dwóch ważnych wydarzeń: trzecich urodzin Przemka i zakończenia pierwszego roku w przedszkolu.
Na urodziny Przemka zrobiłam kartkę w kształcie rakiety, inspirowaną kursem Mirabeel.


Rakieta ma prawdziwe okienko przez które widać Przemka - astronautę. Jubilat zwiedza kosmos w drodze po gwiazdkę z nieba :)


Wykorzystalam zdjęcie z zimowego spaceru, w kapturze od kombinezonu Przemko wyglądał naprawdę kosmicznie!
Detale:


Kartkę urodzinową zgłaszam na wyzwanie Stempell&Kartoon (według przepisu: tektura - falista, sznurek - pilnuje żeby astronauta w siną dal nie odleciał, motyw kwiatowy - przyozdabia trójkę).

Kolejna kartka to podziękowanie dla Pań z przedszkola, dzięki ich pracy i opiece Przemek wyrósł na odważnego i samodzielnego przedszkolaka.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie z ramką Kreatywnego Pola.
Na koniec mój Mąż w koszulce, którą dostał na Dzień Ojca. Portret taty autorstwa Przemka oczywiście :)


4 komentarze:

  1. Skąd Ty bierzesz te pomysły - są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka rakieta - O RANY!!! :) ale odjechana w kosmos! :D ŚWIETNA, podziwiam te zdolne łapki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna zabawna karteczka, dziękuję za udział w moim wyzwaniu Ewik DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka rakietowa :) Druga z podziekowaniem rowniez mi sie podoba i koszulka - swietna :)

    OdpowiedzUsuń