16 lipca 2011

Główka pracuje


Ramka na Dryszkowe wyzwanie Altered Art, w którym należało użyć żarówki i lakieru do paznokci. Wykorzystałam mini żaróweczkę (kupioną w komplecie za grosze na wyprzedażach w Lidlu) i pomalowałam jej górną część białym lakierem. Posłużył mi on również do zrobienia kropek w górnym rogu. Ponadto użyłam rozcieńczonej pasty strukturalnej, żółtej i turkusowej mgiełki (wg przepisu Mrouh), tuszu pigmentowego, a tekturową ramkę pomalowałam farbką pękającą.
Obrazek zawiśnie w moim craft kąciku, jak już się go dorobię za ok 30 lat ;)

2 komentarze:

  1. Bardzo ślicznie :) Główka pracuje :) Wykorzystanie żaróweczki to naprawdę nie jest prosta sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pomysłowy Dobromir :)) rewelacyjny pomysł na wykorzystanie żarówki, świetny obrazek powstał!!!

    OdpowiedzUsuń