29 kwietnia 2011

Uskrzydlone tagi

Nie lubię mieć scrapowych "zaległości". Czasami jest tak, że czas płynie powoli, trochę wieje nudą, ale to taki raczej przyjazny wiatr po całodziennym zabieganiu, dłubię sobie na spokojnie, jednym słowem luz :)
Zdarzają się jednak takie dni jak teraz, kiedy w jednym czasie pojawia się masa rewelacyjnych i inspirujących wyzwań, od pomysłów głowa mi pęka i ręce aż swędzą z potrzeby dłubania, a tu trzeba wyjechać i wszystko zostawić, co nawyżej WTJ wrzucę do torebki i tyle...

Póki co chwalę się tym co mam, czyli w tym przypadku tagami na skrzydlate wyzwanie Craft Artwork.
Zaległe: Skrzydlaty cytat...
Jeden z moich ulubionych tekstów Kłapouchego, bardzo adekwatny po tych wszystkich chorobach i przykrych wydarzeniach z zeszłego miesiąca - limit pecha wyczerpaliśmy na najbliższe 3 lata ;)

Aktualne: muzyka uskrzydla...czyli piosenka na dziś...


Inspiracją była piosenka Wilków "Z tobą odeszły anioły", która ostatnio się do mnie przyczepiła i jakoś ciągle nie chce się odczepić, co musi być trudne dla domowników, biorąc pod uwagę moje zdolności wokalne ;) Do ozdoby użyłam piórka zdobionego wg kursu znalezionego w "słoiku" dwa tygodnie temu (właśnie to miałam na myśli mówiąc o zaległościach...)

I jeszcze okładka całego tagowego albumu:


Pamiętajcie, że do końca miesiąca można jeszcze zgłaszać prace na sznurkowe wyzwanie Craftypantek!
Miłego weekendu Wam życzę :)

1 komentarz: