7 maja 2012

Błyskotki

W tym miesiącu Craftypantki sięgają po wyjątkowo wdzięczny temat - biżuterię. Myślę, że mało jest kobiet, które nie miałyby choć jednej pary kolczyków, broszki lub jakiegoś wisiorka. Ja bardzo lubię "błyskotki', szczególnie kolczyki, i zawsze jest mi szkoda pożegnać się z tymi zepsutymi lub wybrakowanymi, chowam je do szuflady z nadzieją, że jeszcze uda się je wykorzystać.
Taka możliwość trafiła się z okazji majowego Scrapowania Codziennością. Sięgnęłam do moich zasobów i oto co powstało.

Na początek przykład jak ze starej, zużytej biżuterii zrobić sobie nową, oryginalną błyskotkę. Wykorzystałam kluczyk z breloczka, koralik z zerwanego naszyjnika i łańcuszek z wisiorka kupionego na wyprzedaży. Inspiracją była dla mnie przecudna biżuteria autorstwa Arte Banale.


Na tej kartce wykorzystałam kolczyk znaleziony dwa lata temu podczas spaceru (wiedziałam, że w końcu się przyda :)). Użyłam też jednego z kwiatów wygranych u Sasilli (kolor turkusowy zawdzięcza ekolinie).


Tu natomiast użyłam wybrakowanej klamry z cyrkoniami. Braki zakryłam płatkami kwiatów, nakleiłam też kilka pojedynczych kamyczków, które otrzymałam z fragmentu zerwanego naszyjnika.


Zajrzyjcie na Craftypantkowego bloga, żeby zobaczyć prace pozostałych dziewczyn i pochwalić się swoimi.

Chciałabym również zaprosić wszystkich do wzięcia udziału w wyzwaniu Kreatywnego Pola pt."Po drugiej stronie lustra" w którym gościnnie wzięłam udział. Temat skojarzył mi się z drugą częścią przygód Alicji, książką o tym samym tytule. Obrazek z tej właśnie książki wykorzystałam jako główny element mojej kartki:



1 komentarz: