7 lutego 2012

Dla zakochanych w herbacie


Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj coś dla wielbicieli herbaty. W ramach lutowego Scrapowania Codziennością przygotowałam herbaciany komplet: torebki z filtrów do kawy zszytych dratwą (rozdzieliłam ją na cieńsze nitki, żeby filtry nie podarły się przy szyciu). Do kompletu przygotowałam opakowanie - oczywiście w kolorach naturalnych.


Na koniec wykonałam "próbne parzenie" i wszystko działa jak należy :)
Oto cały zestaw:

A "na deser" przygotowałam zeszyt dla Męża (będzie w nim zapisywał plusy i minusy stawiane uczniom, stąd taki tytuł :))


Prace całego zespołu możecie zobaczyć na Craftypantkowym blogu, śledźcie go uważnie, bo jeszcze pojawią się kolejne. A w poprzednim poście znajdziecie album przygotowany również na to wyzwanie. Zapraszam serdecznie do zabawy. Dajcie się zrobić na szaro!

3 komentarze: