6 maja 2011

Bioscrapbooking

Jak już zapewne wiecie materiały do scrapbookingu można znaleźć wszędzie. W tym miesiącu Craftypantki zachęcają do wyjścia na spacer i poszukania przydasi na łące lub w parku - liści, patyków, kamyczków. Rozejrzyjcie się również po kuchni - kryje się tam masa ciekawych dodatków. Zapraszamy do majowego Scrapowania Codziennością!
Ja poszukiwania rozpoczęłam właśnie w kuchni. Nazbierane tam pestki od jabłek i szypułki od pomidorów posłużyły mi do wykonania papierowych kwiatów (do kolorowania wykorzystałam tusze pigmentowe, distresy i glimmer misty):


Zbliżenie na kilka kwiatów:


I zastosowanie:




Jak widać użyłam również suszonych liści, kwiatków ze skórki pomarańczy, kółeczek i serduszka wyciętych z kory. Zobaczcie jak z tym tematem poradziły sobie Mrouh i Kasia.

3 komentarze:

  1. Świetna sprawa, kwiaty wyglądają tak świeżo, lekko i oryginalnie =))

    O.
    http://scrap-heaps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful flowers. Very inventive!
    Angela

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetne!! Fantastyczny pomysł!!

    OdpowiedzUsuń