1 grudnia 2010

Craftypantki

Z bólem serca pożegnałam Craft Imaginarium, które było moim ulubionym blogiem wyzwaniowym. Coś się kończy, coś się zaczyna...(tak mówiła chyba któraś z moich licealnych koleżanek). Trzeba było znaleźć nowe "mieszkanko" dla Scrapowania Codziennością i tak powstały Craftypantki!

W dodatku Mrouh i Kasia|Szkieuka zaprosiły mnie do współpracy! Nie mogłam im oczywiście odmówić ;) Ale zanim wrócimy do Scrapowania Codziennością, zapraszamy do pierwszego choinkowego wyzwania Mrouh.

A tak poza tym po odstaniu honorowych 30 minut na poczcie odebrałam paczkę od Mrouh i Kasi:


Kartka po prostu mnie rozwaliła, nie mogę się napatrzeć! Dziewczyny, serdecznie Wam dziękuję!

1 komentarz:

  1. Wielka przyjemność po naszej stronie, ale nie cała, mam nadzieję:-)

    OdpowiedzUsuń