15 stycznia 2010

Niby Polka, ale Czeszka :)


Na blogu Polki Scrapują pojawił się nowy temat: Polka Roku. Postanowiłam podejść do tego niestandardowo, trochę karnawałowo i tanecznie. Wybrałam więc poleczkę, która w prawdzie nie jest polskim tańcem tylko czeskim, ale w końcu tańczyć każdy może :) Tylko nie udało mi się dobrze kolorów uchwycić, bo znowu buro za oknem. Przy okazji życzę wszystkim miłego karnawału. Ja niestety nigdzie wyjść nie mogę, bo Przemko stanowczo odmawia jedzenia z butelki :(

7 komentarzy:

  1. Super pomysł - nie powiem, ale właśnie taniec to było moje pierwsze skojarzenie ze słowem "Polka" gdy przeczytałam temat bieżącego wyzwania hehe :D Gratuluję bo ATC zrobiłaś super! Świetny pomysł - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie podeszłaś do tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział. Podejście do tematu świetne i nie muszę być wyrozumiała !! w tym wypadku coś TY !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!!
    Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nietypowa interpretacja - Polka czy polka - i piękna karta, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  6. I to mnie własnie zachwyca w ATC - wielość interpretacji!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń