27 września 2016

Rocznicowe projekty

 Jakiś czas temu pokazywałam Wam nietypowe kartki ślubne, 
które przygotowałam w ramach inspiracji dla I Kropki.
Dziś chciałabym zaprezentować drugą część projektów.
Na początek album na 8 rocznicę ślubu wykonany na UHKowych Holmesach.
Album choć ma niewiele kartek, jest grubiutki, gdyż postanowiłam ozdobić go "na bogato",
 używając do tego cudnych I Kropkowych tekturek, przestrzennych dodatków 
i tworząc warsty za pomocą kostek dystansowych.
 Wewnątrz znajdują się zdjęcia z kolejnych lat naszego małżeństwa, od dnia ślubu do dziś.
 A to już zdjęcia z tego roku:
  Drugi projekt to dwustronna kartka, którą podarowałam mojemu mężowi.
 Po postawieniu, kartka staje się wyjątkową przestrzenną ozdobą z ruchomym środkiem.
Jeśli jesteście ciekawi produktów których użyłam, to zapraszam na I Kropkowego bloga.

1 komentarz: