29 października 2015

Przybornik

Kilka lat temu zrobiłam sobie przybornik z pudełek po tabletkach do zmywarki, idealny do przechowywania kartek w formacie A6. 
A ponieważ uzbierało mi się znów trochę takich pudełek, postanowiłam sprawić sobie nowy przybornik. Tym razem ozdobiłam go holmesowymi papierami od UHK Gallery w których na nowo się zakochałam.




Tak mi się to oklejanie spodobało, że odświeżyłam pozostałe pudełka z szafki. Oto efekt:


Przybornik zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy.

2 komentarze:

  1. Ulala Habka jakież piękne porządki - fantastycznie. Bardzo dziękujemy, że bawisz się razem z nami - zespół Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  2. O to jest to co mi chodzi po głowie ostatnio:-) super wyglądają takie zunikfikowane pojemniczki. Kupiłam pakę tektury, będę sklejać od podstaw :-)

    OdpowiedzUsuń