12 sierpnia 2012

Wakacyjne podróże

Minął półmetek wakacji, więc w sierpniowym Scrapowaniu Codziennością Craftypantki proponują wykorzystanie wakacyjnych pamiątek: pocztówek, biletów, folderów, mapek itp.
Na to wyzwanie przygotowałam album z wizyty w mojej rodzinnej Świdnicy. Bazę przygotowałam z papierowej torby na zakupy, oklejonej papierami z kolekcji Dreamer i biletami PKP. Do oznaczenia kolejnych dni naszej wycieczki użyłam karnetu MZK.
Okładka - miała być z pocztówkową panoramą, ale nie zdążyłam się zaopatrzyć, jest więc ze zdjęciem (autorstwa mojego Brata, jestem ogromnie wdzięczna za wyratowanie mnie z opresji):


Dzień 1 - przyjazd:

Dzień 2:

Dzień 3:

Dzień 4:

Dzień 5 - powrót:

Zbliżenie na którym widać fragmenty biletów:


Serdecznie zapraszam na craftypantkowego bloga po inspirację i do udziału w wyzwaniu!

5 komentarzy:

  1. świetnie wykorzystane 'śmieci', i bardzo mi się podoba ta okładka z panoramą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wizyta! My bedziemy na podobnej ze tydzien :)) Album sliczny, bilety swietnie wkomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super albumik. Energetyczny i nie przesłodzony. Zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromnym zainteresowaniem oglądam Twój blog strona po stronie i nagle okazuje się, że Twoje rodzinne miasto jest..... również moim rodzinnym miastem :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń