15 lutego 2012

Miłosna książeczka

W styczniu rozpoczął się na Craft Artwork nowy cykl tagowy, udało mi się dołączyć dopiero na sam koniec, ale na szczęście zdążyłam. Oto moje interpretacje tematów:

Miłość jest ślepa...
W moim sercu...

W moich marzeniach


Kieszeń pełna wspomnień
Z mini kieszonką w której schowałam klucz:


Dodałam jeszcze okładkę i powstała miłosna książeczka:


Tworzenie tagów wykorzystałam jako okazję do zabawy mediami. Tło uzyskałam dzięki akwarelom, wstążkę zabarwiłam ekoliną i tuszami do stempli.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba stworzona przez Ciebie książeczka. Mój faworyt to tag z różyczkami. Wyglądają tak delikatnie, ze przypominają mi haft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne tagi, cudowne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej późno niż wcale!
    Podoba mi się wszystko - pomysł na powtarzalną, prostą bazę, interpretacje tematów, kolorystyka, a klucz do serca to mistrzostwo świata! Gratuluję pięknej książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne interpretacje i super pomysł! Powtórzony motyw ma jednak wielką siłę przekazu:)Świetna książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna i spójna całość!!:))

    OdpowiedzUsuń