29 sierpnia 2011

Opakowanie na prezent


Dawno mnie nie było, ale tak właśnie jest, kiedy robi się kilka rzeczy jednocześnie. Teraz pozostało mi jedynie publikowanie tego, co powstało w czasie mojego megascrapowania. Na początek opakowanie na prezent dla pewniej młodej damy, która lubi róż (trudno się domyślić ;)). Jako bazy użyłam kwadratowej koperty, a kolor uzyskałam dzięki Glimmer Mistowi wg przepisu Mrouh, niestety zupełnie nie widać na zdjęciu jak ślicznie błyszczał się cały papier. Torebeczka jest liftem pracy zamieszczonej na Diabelskim Młynie.

2 komentarze:

  1. Nooo, właśnie zastanawiałam się, czy nie dostałaś szlabanu na skrapowanie:) Bardzo wdzięczny lifcik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne opakowanie, uwielbiam motywy latawcow! dzieki za udzial w zabawie na DM :*

    OdpowiedzUsuń