7 czerwca 2011

Trzy tagi

Pierwszy tag na wyzwanie Craft Artwork. Jestem wielką fanką twórczości Czekoczyny (zarówno scrapowej jak i literackiej), więc nie mogłam sobie odpuścić tego zadania. Należało wybrać pojedyncze słowa z postów, ale ja nagięłam trochę zasady i spisałam całe zwroty (z postów "Ciepły brzuszek , chwalę się i zachęcam.", "Smutne wydarzenia chodzą po czołach.", "Ile mierzy chłop.", "Zawisłam na grzejniku."). Następnie przestawiłam kolejność i wyszedł tekst bardzo do mnie pasujący:


Tło robione własnoręcznie przy pomocy taśmy malarskiej, akwareli, kawy, soli, distressów i stempli. Dziękuję bardzo za tak inspirujące słowa!
Kolejną podziwianą przeze mnie osobą jest Finnabair i to właśnie jej tag był przedmiotem diabelskiego liftowania. Oto moja interpretacja (na szczęście zdjęcie wyszło niezbyt wyraźnie, bo nie jestem zadowolona z końcowego efektu):


Ostatni tag zrobiony bez okazji, inspirowany cytatem z pewnego serialu (odc. 106 :)):

Zaczął się sezon na truskawki, więc do szypułek od pomidorów dołączyły te truskawkowe :D

8 komentarzy:

  1. Świetne tagi! Zabawy z tłem dały genialne efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne prace! genialnie dobrane słowa :) a tła powalające! szczególnie zaciekawiło mnie użycie soli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace Habko kochana :) Dziękuję Ci baaardzo za udział w wyzwaniu, a od tych przemiłych słów już się czerwienię :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co mam chwalić i jakimi słowy, bo jestem oszołomiona:-)! Piękności Ci powychodziły, a tag Finnowy Ci wstydu nie przynosi, spokojna głowa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tagi :)
    zaintrygowała mnie ta sól ,proszę o wyjaśnienie , bo jestem ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. no to zahulalas: ) Tez mam ochote na Czekoczynowe wyzwanie, nawet slowa juz znalazlam... tylko zeby sie zmobilizowac jakos w tym upale niemozebnym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite twory!!!!
    z czekoczynowym wyzwaniem poradzilas sobie znakomicie!!

    OdpowiedzUsuń