25 października 2010

Kartki

Dawno nie było u mnie takiego wysypu kartek i kiedy potrzebowałam ostatnio jedną, to z przerażeniem spostrzegłam, że moje zapasy się kończą. Siadłam do scrapowania i tak powstała:

kartka na imieniny Babcikartka urodzinowa z elementami zegarków wyżebranych od Teściowej (z co jestem Jej dozgonnie wdzięczna):jesienna kartka z ptaszorkami:
Powyższa kartka powstała dzięki wyzwaniu w Art Piaskownicy. Przypomniało mi się o stempelkach które zrobiłam z gumki do mazania ( użyłam ich tutaj), wyjrzałam za okno i już wiedziałam jak je wykorzystać :)

A na deser, również na wyzwanie Art Piaskownicy, buty mojego syna (rozmiar 22) i mojego męża (rozmiar 46).

Zdjęcie jest z czerwca. Od tamtej pory Przemciowi noga trochę urosła, Małżonkowi, na szczęście, nie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz