10 stycznia 2011

Piernikowe ATC

Dokładnie rok temu za sprawą Scrapujących Polek (jeszcze na starym blogu) powstało moje pierwsze ATC (nawet dwie sztuki, czyli tak naprawdę pierwsze i drugie ATC :)) na temat "Liczby/Cyfry/Numery". Wpadłam wtedy w istne "ateciakowe szaleństwo" i co tylko się dało robiłam w "małej formie". W ciągu ostatniego roku powstało:
142 sztuki ATC
w tym:
46 sztuk na wyzwania Scrapujących Polek (żadnego nie opuściłam)
77 sztuk na wymianę
Ostatnio jednak zupełnie nie mam "weny" do robienia ATC, tematy wyzwań w ogóle do mnie nie przemawiają. Stwierdziłam, że jeżeli mam coś robić na siłę, to lepiej nie robić wcale. Nie twierdzę, że już nigdy nie wydłubię żadnego ATC, ale póki co robię sobie od wakacje :)
Na zakończenie ateciakowego roku środowe "Pierniczki" u Scrapujących Polek:

1 komentarz:

  1. czasem trzeba sobie zrobić przerwę i zająć się czymś innym :)
    a ostatnie dzieło fajne :)

    OdpowiedzUsuń